021-79276000 info@noviraco.com

صدور آنلاین، آنی و آسان.

امکان صدور آنلاین، آنی و آسانِ واحد های صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت زمرد نوویرا ذوب‌آهن از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ از طریق درگاه پرداخت الکترونیک، برای سرمایه‌گذاران محترم این صندوق میسر گردیده است.

همانطور که می‌دانید صندوق سرمایه‌گذاری زمرد نوویرا ذوب‌آهن از نوع صندوق‌های مبتنی بر صدور و ابطال بوده که به صورت ماهانه سود تقسیم می‌کند و به همین جهت پیرو ابلاغ دستورالعمل اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار تحت عنوان ارسال و دریافت آنلاین درخواست‌های صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر صدور و ابطال در ۱۸ مردادماه سال ۱۴۰۰، امکان صدور آنلاین و آنی واحد های صندوق سرمایه‌گذاری زمرد نوویرا ذوب‌آهن، برای سرمایه‌گذاران محترم این صندوق فراهم گردید. سرمایه‌گذاران محترم از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ می‌توانند با مراجعه به پورتال آنلاین صندوق سرمایه‌گذاری زمرد نوویرا به آسانی، درخواست‌های صدور خود را ثبت نموده و با استفاده از درگاه پرداخت الکترونیک، مبلغ مورد نظر خود جهت صدور واحدهای سرمایه‌گذاری را به صورت آنی پرداخت نمایند.

یکی از مزایای ویژه صندوق زمرد نوویرا، ثبات در کسب بازدهی حداکثری است!

ماهیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری دراوراق بهادار با درآمد ثابت، فراهم نمودن یک موقعیت سرمایه‌گذاری مطمئن و با کمترین ریسک برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال کسب بازدهی قابل اطمینان و با کمترین نوسان هستند. به همین علت کسب نرخ بازدهی باثبات و کوچکترین نوسان ممکن در طولانی مدت در این نوع از صندوق‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به این موضوع، صندوق سرمایه‌گذاری زمرد نوویرا ذوب‌آهن از زمان شروع فعالیت خود همواره در تلاش بوده است تا در زمینه کسب بازدهی، جایگاه قابل‌توجه و در زمینه‌ی عملکرد، ثبات داشته باشد. میانگین نرخ بازدهی پرداختی به سرمایه‌گذاران در ۱۰ دوره‌ی اخیر این صندوق معادل ۲۲.۴% بوده است.

نحوه ثبت درخواست صدور آنلاین واحد های سرمایه‌گذاری صندوق زمرد نوویرا ذوب‌آهن

جهت سرمایه‌گذاری در صندوق زمرد نوویرا باید ابتدا در این صندوق ثبت‌نام کرده و سپس اقدام به صدور آنلاین واحد های سرمایه‌گذاری کنید. لذا در مرحله اول به نشانی اینترنتی nsfmf.ir مراجعه نمایید و طبق تصویر ذیل، روی دکمه ورود سرمایه‌گذاران کلیک کنید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

پس از ورود به پورتال آنلاین صندوق زمرد، در صورت داشتن نام کاربری و رمز عبور آن‌ را وارد نمایید و در غیر اینصورت روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

با ورود به بخش ثبت‌نام، با صفحه‌ای مشابه تصویر ذیل مواجه می‌شوید که در آن باید نوع مشتری و کد ملی خود را وارد نموده و وارد مرحله بعد شوید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

پس از وارد نمودن کد ملی خود باید شماره تماس همراه خود را ثبت نموده و کد اعتبار سنجی پیامک شده را در بخش مربوطه (مشابه تصویر ذیل) وارد نمایید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

پس از قبول متن تعهدنامه و وارد نمودن کد اعتبار سنجی، سامانه به طور خودکار وضعیت سجام شما را مورد بررسی قرار می‌دهد. چنانچه وضعیت سجام شما مورد تایید و احراز هویت حضوری شما نیز انجام شده باشد، با صفحه‌ای مانند تصویر ذیل روبرو خواهید شد. لذا در این مرحله پس از وارد نمودن مجدد کد اعتبارسنجی (کد دریافت شده از سامانه سجام) اطلاعات شما به صورت خودکار از سامانه سجام دریافت خواهد شد؛ بنابراین در صورتی که سجامی باشید، جهت ثبت‌نام در صندوق، فقط کافیست نام کاربری و رمز عبور دلخواه خود را انتخاب، مفاد اساسنامه و امیدنامه صندوق را پذیرفته و روی دکمه “تکمیل ثبت‌نام” کلیک کنید. 

نحوه صدور و ابطال آنلاین

در صورتی که ثبت‌نام شما در سامانه سجام انجام نشده باشد با صفحه‌‌ای مانند تصویر ذیل مواجه می‌شوید، لذا جهت ثبت‌نام در صندوق زمرد نوویرا باید اطلاعات کامل خود (از قبیل اطلاعات هویتی، اطلاعات حساب بانکی، اطلاعات کاربری و تصاویر مدارک هویتی) را وارد نمایید تا به تایید مدیریت صندوق برسد.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

هنگامی که اطلاعات خود را به صورت کامل وارد کردید و ثبت‌نام شما با موفقیت انجام پذیرفت با صفحه‌ای مانند تصویر ذیل مواجه خواهید شد؛ در این مرحله روی دکمه ورود به صندوق کلیک کنید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

در این قسمت باید نام کاربری و رمز عبوری که در مراحل قبل برای خود تعریف کرده‌اید را در بخش‌های مربوطه وارد نمایید و روی دکمه ورود کلیک کنید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

اکنون شما وارد پورتال آنلاین سرمایه‌گذاری مربوط به صندوق زمرد نوویرا شده‌اید و جهت صدور واحدهای سرمایه‌گذاری باید وارد بخش صدور شوید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

در بخش صدور شما به ۲ روش می‌توانید درخواست صدور خود را ثبت نمایید:

۱-در روش اول شما بایستی مطابق با تعداد واحدی که قصد صدور آن‌ها را دارید، مبلغی را به حساب صندوق واریز کرده و تصویر فیش واریزی آن را آپلود نمایید.

۲-در روش دوم می‌توانید از قابلیت پرداخت الکترونیک و مستقیم این صندوق استفاده نمایید.

لذا جهت صدور آنی و آسان واحدهای سرمایه‌گذاری می‌توانید از روش پرداخت الکترونیک استفاده نمایید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

هنگامی که وارد بخش پرداخت الکترونیک شدید، بایستی نوع درگاه پرداختی را انتخاب و مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

بعد از وارد نمودن مبلغ مورد نظر و انتخاب درگاه پرداخت، وارد درگاه پرداخت الکترونیک خواهید شد. در این بخش باید اطلاعات حسابی که مایلید این مبلغ از آن کسر شود را وارد نمایید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

هنگاهی که مبلغ مورد نظر جهت صدور واحدهای سرمایه‌گذاری را پرداخت کردید، با صفحه‌ای مانند تصویر ذیل مواجه خواهید شد. جهت عبور از این مرحله روی دکمه “بازگشت به بخش مشتریان” کلیک کنید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

زمانی که وارد پورتال آنلاین سرمایه‌گذاری این صندوق شدید، با کلیک روی بخش “سفارش‌ها” می‌توانید سفارش‌های صدور یا ابطال خود را مشاهده نمایید.

نحوه صدور و ابطال آنلاین

انتهای مطلب/